Monday, September 7, 2009

Eripedagoogide kursus wikiversitys


Tere, olete külastamas minu elu esimest blogi, mis sai loodud tänu ainele: Haridustehnoloogia ervajadustega inimestele. Mina olen Marili, Tallinna Ülikooli kolmanda kursuse eripedagoog.

Kogu aine põnev materjal on üleval siin kodulehel ning seda saavad kõik huvilised uurida! :)

Pisut esimesest loengust: kõik on pisut pabinas, tundub, et asjad, millega tegelema hakkame on nii-nii keerulised ja arusaamatud nagu hiina keel. :) Natuke on isegi vahva see sagimine ja siblimine esimeste loengute ajal, kuid leian, et kõigega saab hakkama, kui natukene pusida ja vaeva näha! ;)
Mõtleme positiivselt, siis tuleb kõik nii ka välja!
Esimeses loengus oli meie ülesandeks lisada end kursuse osalejate nimekirja, samuti teha endale Skype kasutaja, kui veel ei ole (ata-ata, Marili, sul ei ole seda endiselt!), et saaks suhelda õppejõuga ja teiste kaasõppijatega. Samuti tuleb igast kodusest ülesandest jätta märk maha blogisse, blogi, ma pean tunnistama, hakkab mulle juba päris meeldima.
Asume siis esimese ülesande juurde :)

1 comment: